منو

راهنمای مرجوع نمودن کالا

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های ما است و در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتریان برسد. با این وجود، ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی شرکت خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.

رویه‌‏های خدمات پس از فروش شرکت با توجه به نوع مشکل پیش آمده، به شرح زیر هستند:

 

مغایرت کالا

در صورتی که کالای خریداری شده با کالای داخل سایت و یا کالای ثبت سفارش شده مغایرت داشته باشد، خریدار باید بلافاصله مراتب را از طریق تلفن به واحد خدمات پس از فروش شرکت اطلاع دهد. 

خریدار بایستی فقط از طریق پیک، کالا را به شرکت ارسال نماید و هزینه ارسال را پرداخت کند. پس از بررسی کارشناسان شرکت و تایید ادعای خریدار، هزینه کالا و ارسال به وی عودت داده می‌شود. در صورتی که ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا مراتب مغایرت اعلام نگردد، سایت کالا را بدون مغایرت تلقی نموده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.

تعریف مغایرت: توجه داشته باشید که ممکن است کالا مورد نظر با عکس داخل سایت تفاوت اندکی داشته باشد. بنابراین ملاک مغایرت مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. در صورت نیاز، خریدار می‌تواند از خدمات مشاوره تلفنی شرکت استفاده نماید.

برای مرجوع نمودن کالای دارای مغایرت، لازم است کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به همراه هولوگرام اصلی شرکت باشد و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. مخدوش کردن، نوشتن توضیحات و یا هر مورد دیگر بر روی کالا و یا جعبه آن شرایط مرجوع نمودن کالا را باطل می‌کند. همچنین نصب قطعه برروی خودرو نیز (به تشخیص کارشناسان فنی شرکت) باعث خارج شدن کالا از شرایط عودت خواهد شد.

 

اشکالات فنی کالا

در صورت وجود ایراد فنی در کالا، خریدار موظف است بلافاصله مراتب را از طریق تلفن به اطلاع شرکت برساند. بدیهی است پس از گذشت 48 ساعت از دریافت کالا، سفارش تأیید شده تلقی گردیده و هیچگونه اعتراضی از سوی خریدار پذیرفته نخواهد شد. پس از اعلام ایراد فنی در زمان مقرر توسط خریدار، هماهنگی جهت استرداد کالا از سوی کارشناسان خدمات پس از فروش با خریدار انجام خواهد شد. 

خریدار بایستی فقط از طریق پیک، کالا را به شرکت عودت و هزینه ارسال را پرداخت کند. کارشناسان خدمات پس از فروش ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان شرکت تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، هزینه کالا و ارسال حداکثر تا 48 ساعت کاری به مشتری عودت داده می‌شود.

برای مرجوع نمودن کالای دارای ایراد فنی، لازم است کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به همراه هولوگرام اصلی شرکت باشد و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. مخدوش کردن، نوشتن توضیحات و یا هر مورد دیگر بر روی کالا و یا جعبه آن شرایط مرجوع نمودن کالا را باطل می‌کند. همچنین نصب قطعه برروی خودرو و یا اشکال‏‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، باعث خارج شدن کالا از شرایط عودت خواهد شد.

 

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

شرکت به منظور حفظ سلامت قطعات و ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود ارسال کالا را توسط تیم لجستیک اختصاصی خود انجام می‌دهد. در صورتی که کالای سفارش داده شده به هر دلیل هنگام حمل آسیب دیده باشد، خریدار بایستی ضمن تحویل نگرفتن آن، مراتب را از طریق تلفن به اطلاع شرکت برساند. بروز هرگونه حادثه ناشی از حمل نامناسب بر عهده شرکت می‌باشد و ما برای تسهیل امور و احترام به حقوق مشتریان خود، خسارت را جبران می‌کنیم. 

در صورت نیاز به عودت کالا، مشتری بایستی فقط از طریق پیک، کالا را به شرکت ارسال نماید و هزینه ارسال را پرداخت کند. پس از بررسی کارشناسان شرکت و تایید ادعای مشتری، هزینه کالا و ارسال حداکثر تا 48 ساعت کاری به وی عودت داده می‌شود.

 

ثبت سفارش اشتباه

در صورتی که مشتری کالایی را خریداری و پس از دریافت آن متوجه شود که به قطعه دیگری نیاز داشته و یا سفارش خود را اشتباه ثبت کرده است، باید هر چه سریع‏‌تر انصراف خود را به شرکت اطلاع دهد و چنانچه انصراف مشتری پیش از ارسال کالا باشد امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد و در صورتی که کالا ارسال شده باشد، هیچ مسئولیتی مبنی بر لغو سفارش بر عهده شرکت نخواهد بود.

در صورتی که پس از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، باید حداکثر ظرف 24 ساعت‏ انصراف خود را به شرکت اطلاع دهد. در چنین شرایطی، در صورتی امکان برگرداندن و یا جایگزین کردن کالا وجود دارد که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و چنانچه کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط کارشناسان شرکت دریافت نشود، امکان استرداد آن وجود ندارد.

از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش کالا را دریافت و تایید کند که کالا استفاده نشده، همه ملزوماتش همراه آن هستند و آسیبی ندیده است، در صورتی که نیاز به استرداد وجه به مشتری باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. در چنین مواردی هزینه‏ استرداد کالا به عهده مشتری است و لازم است که چگونگی و زمان ارسال کالا با واحد خدمات پس از فروش هماهنگ شود.